Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suetonius
Waarom trapt men toch steeds in dezelfde val? Ik begrijp De Gucht en Verhofstadt toch niet helemaal hoor.
Ze weten dat die uitspraken gehoord en gezien zullen worden. Moest het VB nu een beginnend partijtje zijn en moest niemand F. Dewinter echt goed kennen, ok dan kan zo'n uitspraak zeer efficiënt zijn!
Maar helaas is het VB geen beginnend partijtje maar de grootste partij in Vlaanderen, die al jaren zichzelf een slachtofferrol aanmeet en die elke denigrerende uitspraak vanwege het establishment gebruiken om dit beeld bij de bevolking nog wat te versterken.
Ik denk dat ze daar in de Wetstraat dringend een opfrissingscrusus communicatiewetenschappen nodig hebben...
|
ze hadden er zo eentje... Noel Slangen... 
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
|