Los bericht bekijken
Oud 4 februari 2017, 07:45   #41
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Binnen 20 �* 30 jaar zijn al onze steden islamitische bolwerken, waar het monocultureel islamitisch barbarisme zal heersen. Wij zullen niet meer welkom zijn in onze eigen steden. Met dank aan de linkse collaborateurs en volksverraders. Hun nageslacht zal hen zeker gedenken.
U legt de lat nog zeer hoog met de 'binnen 20 �* 30 jaar' denk ik want zolang gaat dat echt niet meer duren.

Citaat:
Met dank aan de linkse collaborateurs en volksverraders.
Daar kozen naar het schijnt veel mensen voor, die bende die zich zit te verrijken en verder het land overhoop te zetten.

Citaat:
Hun nageslacht zal hen zeker gedenken.
Die linkse colloborateurs en volksverraders, landverraders hun nageslacht zal al we zodanig getrained zijn dat ze er met akkoord gaan zeker?

Onze kinderen en kleinkinderen zullen nog zware tijden tegemoet gaan.

En dan verschiet men ervan dat de 'autochtone witmensch' geen kindjes meer wil maken?

En van op het ogenblik dat het helemaal de spuigaten gaat lopen zijn die politici die er allemaal maar met akkoord gegaan zijn (ons landje, de EU laten overspoelen om eigen geldgewin) toch al allemaal dood ende begraven. Dus die liggen er niet echt meer van wakker dan zeker?

Die wuiven dan een WHO CARES vanuit hun put.