Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2017, 22:44   #10
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
We hebben nog maar enkele iets mooiere dagen met zon en menselijke temperaturen of ik heb al enkele keren een motard een zelfmoordpoging zien ondernemen. Gisteren een groene straatracer die aan lichten er op zijn achterste wiel van door ging. Vlak een een school die juist uit was en waar je 30 km/uur mag. Beetje later in een file langs de andere zijde van de weg kwam opeens een motard uitgeschoten. Die wou de file voorbij gaan. Ik moest van hem maar op het fietspad uitwijken. Pech want hij mocht zich tussen mij en een vrachtwagen wringen. Ik wijk geen millimeter. En deze middag vlamden er enkele motards mij tegen ??? voorbij . Je mag er 70 km/uur, ik reed ongeveer die snelheid,het was vrij druk verkeer in beide richtingen en ze staken tegen veel hogere snelheid zigzaggend meerdere wagens voorbij. Duidelijk een race tussen kamikaze motards. En terwijl ik hier op een (verwarmd) terras zit zijn er al enkelen voorbij gevlogen. Je hoort ze van ver aankomen en een zucht en ze zijn al terug uit het zicht. En neen ik zit niet op de paddock van het circuit van Zolder maar een gewoon terras langs een weg waar je 50 km/uur mag doen.

En het zal niet lang duren of de eerste dode zal vallen. En dan is het weer een hoop gezever dat automobilisten moeten leren met motards in het verkeer om te gaan. De omgekeerde wereld (en hopen dat er snel een paar pippo's frontaal op ene boom of zo zullen vlammen).
Weer gefrustreerd omdat u in de file vast stond en de motard zich er netjes wist uit te rangeren?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden