Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Het rot in verband met intercommunales kwam al volop bovendrijven in 2009 en eerder, maar daar was de N-VA niet in betrokken. Wel de PS. Vandaar dat daar veel minder tamtam over werd gemaakt op dit forum.
http://www.diver-city.be/2009/05/een...o-di-rupo.html
Ik heb geen weet van politiek correcte linksen op dit forum die over de rode schandalen vielen. Nochtans waren de corruptieschandalen waarin de rooien betrokken partij waren al bekend in 1988. BEKEND. Ze bezondigden er zich dus al veel eerder aan. Aan GRAAIEN. Via CORRUPTIE.
In Wallonië gaat de corruptie lustig door.
In Vlaanderen wordt er op niet corrupte, en minder opvallend wijze, gegraaid, maar toch weer in overwegende mate door de rooien. Sinds er bekend is dat ex.rooie N-VA-er Siegfried (heil!) Bracke mee graait ligt de focus, uiter�*�*rd, daarop.
|
Je bent een zagevent, wij klagen deze gang van zaken al aan van voor de mijnsluiting in 1987 en wat doen jullie?
Het is een beetje onkies, een foutje, zo erg is het niet, ik vind dat het moet kunnen, want zo fel stoort het me niet.
Iedere politieker die ook maar een betaalde cumul heeft is een omkoopbare lul en draai en keer het zoals je wil, of dat voor parastatalen of een privé bedrijf is het is een doodgewoon bedrog.
Klaag jij nog maar eens dat de belastingen in België te hoog zijn of de telefoon, stroom en waterfacturen te hoog zijn.
Je denkt toch niet dat die maatschappijen niet al hun onkosten, ook die van de cumulvreters, in hun facturen stoppen en als onkosten inbrengen.
Er word door al die politici van alle strekkingen gegraaid, volgens de Amerikaanse opperkluns van Telenet is dat overal zo en bij jou gaat zelfs geen lampje branden?
Jij en ik betalen dat.