Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2017, 10:29   #152
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Ongeloofwaardig.
Hoe kun je iets aangeven waarvoor je geen fiche heb gekregen en waarvoor je nooit vergoed voor zijt weest en dus niet eens het bedrag vd vergoeding kent!
Mijn gedacht. Het is een hoogst eigenaardig verhaal. Het heeft alle schijn van fraude bedisseld tussen Sp.a en N-VA om gelden bestemd voor een intercommunale bewust en met opzet te ontvreemden.

Bovendien gaat het om belastingsfiches die een periode van 2 1/2 jaar bestrijken. Telenet was van gedacht dat het geld naar Interkabel Vlaanderen werd gestort. Dit is geen particulier en Telenet heeft dus ook geen belastingfiches opgemaakt. Niet naar Koen Kennis en niet naar zijn voorganger Leen Verbist. Telenet dient wel facturen van Interkabel Vlaanderen te hebben om hun betaling tegen te boeken. Dat verklaart misschien ook waarom Leen Verbist het geld van de fraude op de "zakenrekening" van haar man liet komen. Bij gebrek aan belastingsfiches opgemaakt door Telenet kon ze niet verantwoorden vanwaar het geld afkomstig was.

Mijn gedacht kan er het beste een onderzoek gestart worden door parket. Dit stinkt naar fraude. Beter nog zou Koen Kennis afzien van deze frauduleuze gelden en Leen Verbist haar vent commanderen om een bedrijfsrevisor aan te stellen die een audit doorvoert.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden