Los bericht bekijken
Oud 19 december 2004, 18:42   #10
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Pff, ofdat dat me iets zal doen. Dat ze afkomen, ik heb hier een democratische knuppel naast mijn voordeur
Kunst zijn luxe artikelen, het is belachelijk om dat te ontkennen. Cultuur en kunst zijn niet hetzelfde. Ik ben een kunstliefhebber za, daar niet van.
Trouwens wat ze nu kunst noemen si nietmaar wat ze vroeger kunst noemden. Vroeger creeerde men iets voor de mensen, nu creeert men iets om in hun artiestenwereldje iets te betekenen. Je moet nu bv eens tegen een kunstenaar zeggendat de moderne kunst op nikske trekt ... je bent een lompe boer die niets van kunst afweet. Kunst heeft dus u zijn doel voorbijgestreeft. Het hoeft niet mooi te zijn voor oog,oor,(neus?)... neen, het moet als origineel aanvaart worden in hun eigen wereldje. En zoiets zou gesubsidieerd worden door de voor hun lompe boeren?

Nog altijd geen woordenboek gekocht? Wel, dan moet u dat woord rascistisch eens laten opzoeken en u laten voorlezen met de simpelste bewoordingen die mogelijk ziijn.
Alle bekende clichées in één grote zak. Niet de moeite om ernstig te nemen laat staan te beantwoorden.

Laatst gewijzigd door thePiano : 19 december 2004 om 18:42.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden