Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland
Ik roep alle Vlaams nationalisten op om zich tegen de Europese Unie te keren. Voor decennia lang houdt de Europese Unie de Belgische staat de hand boven het hoofd. Figuren a la Verhofstadt, Van Rompuy, Merkel, Juncker zijn daar aan zet. Daarom moeten wij anti EU krachten voluit steunen en vooral de Russische president Vladimir Poetin. Hij heeft al zo veel gedaan om de Europese Unie te verzwakken, deze grote leider verdient onze massale steun om uiteindelijk de EU kapot te maken. Daarna kan het volk opnieuw baas zijn in eigen land, zal het cordon sanitair doorbroken worden en zal Vlaanderen eindelijk onafhankelijk worden, los van supranationale structuren !
|
Ik wil slechts een onafhankelijk Vlaanderen op voorwaarde dat het de drempel wordt voor een verstandig gestructureerde confederatie met Nederland. Volgens mij kan dit op hooguit een drietal jaren verwezenlijkt worden. Om alle misverstand uit te sluiten: dit is dus geen "opslorpen" van Vlaanderen door Nederland. Wel een zeer nauwe samenwerking op alle vlakken tussen een republiek Vlaanderen en een koninkrijk Nederland.