Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE
Het zal aan mij liggen maar ik lees dan : een motard heeft meer rechten dan een autobestuurder en daarom moet de verkeersregeling niet zo nauw door motards nageleefd worden. Ik stel mij wel een vraag : waarom moet ik aan een licht 2 meter afstand houden terwijl dit bij een wagen niet zou moeten? Wel ik rij zo dicht bij tot mijn parkeersensoren rood oplichten! Wat gaan ze doen? Afstappen. Ja graag dan. En NEEN ik wijk niet uit voor een motard, integendeel. Ik betaal ook jaarlijkse rijbelastingen ed. Ik heb evenveel recht op het gebruik van de openbare wegen. En opzij gaan voor een motard omdat die zich beter voelt? Ik voel mij echt wel net iets beter of minstens evenveel waard als een motard. Dus ik rij op mijn baanvak en in het midden van dat baanvak, zoals de verkeerswetgeving voorschrijft. Uitwijken ga ik NOOIT doen. En time management  Wat een flauw excuus om tegen autobestuurders te zeggen dat ze wat moeten wijken. Maar we zullen wel echt lachen wanneer er weer een paar tegeneen boom of zo plakken 
|
er zijn natuurlijk ook zo van die automobilisten waar je zelfs als bedaarde dagdagelijkse woonwerkverkeer motard met plezier een zijspiegel van afsjot in t voorbijflitsen. byebye.