Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
geertvdb
ook ongeveer. Had het katholicisme toen nog zo'n grote invloed?
|
Wat een debiele vraag....
Los van het feit dat uw wereldbeeld achterlijk is, weet gij ook niets. Zo is het natuurlijk totaal hopeloos!
Citaat:
Ik zie wat ik zie en trek de bijbehorende conclusies.
|
Neen! Net omgekeerd. Ge zijt geindoctrineerd met zzn ziekelijke ideologie, en ga past de werkelijkheid aan aan die doctrine.
Citaat:
Gij kunt mijn politieke overtuiging niet aanvaarden,
|
Mag dat niet? Ben ik verplicht om het met u eens te zijn?
Citaat:
en niet spreken als 2 volwassen mensen over politiek. Ik pas me aan U aan.
|
Gij past mij aan aan mij??? Maat me niet lachen! Zit ik hier u 'oude zak' te noemen??? Zit ik hier barbaarse regime goed te praten???
Citaat:
Moesten we nu eens beginnen met de feiten,
|
Gij zou niet een een feit kunnen zien mocht het voor uwe neus staan dansen in zijne blote!
Citaat:
namelijk dat de overgrote meerderheid in die landen heimwee heeft naar het communisme, als uitgangspunt nemen.
|
Die hebben dat helemaal niet! Die hebben nostalgie naar hun jeugd.
Citaat:
Goed en kwaad. Haha Nu klinkt U als een priester die brave Vlaamse jongens in 1940 naar het Oostfront stuurde om tegen het "kwaad", de "antichrist" te vechten. Wat mij betreft vind ik het westers imperialisme, en dan vooral de VS, "kwaad". Recent nog maakten ze miljoenen doden in Irak, op basis van een absolute leugen.
|
Bespaar me uwe anti amerikaanse flauwe kul. Ik ben niet geinteresseerd!
Ik heb het over u PERSOONLIJK!
Citaat:
De mensen die onder die regimes gewoond hebben, hebben daar een andere opinie over. De uwe is een resultaat van decennia Amerikaanse propaganda en leugenmedia.
|
En WEER een degoutante valse beschuldiging!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben NIET in Amerika opgegroeid! Ik heb nooit pro amerikaanse sympathieën gehad, en zelfs mij familie OOK niet!µ
Uw manier van discussieren hier is krapuleus. Op een ongeziene smerige manier!