Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga
Welke vragen ? De bronnen van die statements ?
|
Ja. Er wordt van alles beweerd in die blogpost, zonder bronnen. U gaat helemaal akkoord, dus u zal wel weten waar ze het over hebben.
Citaat:
Ik kan je direct ’n dozijn quotes bezorgen van hoge EU-piefen, die zo uit de mond van ’n dictator konden komen, die dat bevestigen.
Voor de rest ruik ik ’n azijngeurtje richting GeenStijl.
|
Quote u zoveel u wil. Dat is niet meteen wat ik gevraagd heb, maar quote u gerust hetgeen u relevant vindt.
Citaat:
Ok, ’n andere bron dan die het heeft over de EU-kuiperijen, ipv ‘de jongetjes van geenstijl’.
EU commission drops anti-corruption report
“The EU commission scrapped plans to publish a report on anti-corruption efforts throughout EU states.
When pressed to explain why, EU commission spokesperson Margaritis Schinas on Thursday (2 February) refused to speculate.
“The gap between the rhetoric from President Juncker and Vice-President Timmermans and the reality on the ground is striking," said Carl Dolan, Transparency International's Europe director, in a statement.
https://euobserver.com/institutional/136775
Timmermans wil precies ’n vuil potje bedekt houden…
|
Dit heeft natuurlijk niets te maken met wat in die blogpost staat. Copy paste u zo maar om het even wat?
En weet u eigenlijk wel waar dat rapport over zou gaan, mocht de Commissie het schrijven?
Citaat:
Anderen en beter gesitueerden zien die gap duidelijk, jij blijkbaar niet.
|
De klassieke afsluiter van mensen die in feite van geen toeten of blazen weten.
Niets concreet aantonen, een beetje in het ijle lullen over corruptie, maffia, totalitarisme.
En bij gebrek aan enig inhoudelijk argument afsluiten met "het is duidelijk voor iedereen, maar u wil het blijkbaar niet zien".
Citaat:
|
Wow een oude getrouwe van Thather wauwelt een beetje Farage achterna. Zonder bronnen. Zonder iets concreet. Same old same old. Ongetwijfeld zullen de eurofielen daar wel in een hoekje van gaan huilen...