Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2017, 01:30   #118
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

geertvdb

Citaat:
Om te weten dat het Vlaanderen van de jaren 70 Katholiek was moet ge niet alwetend zijn. Daarvoor moet ge gewoon 1 hersencel hebben.
Wel de jaren 70 was bij mijn weten NA 1968...

Citaat:
NERGENS vraag ik respect voor mijn ideologie! Het interesseert u ook niet want ge denkt dat ik extreem rechts ben! Dit is het eerste correcte dat ge in deze draad al hebt gesteld! Dat klopt inderdaad. Voor uitwerpselen heb ik nog meer respect dan voor uw 'ideologie'! Maar ocharmekes toch, heb ik u beledigd! ..... Zelfmedelijden hebt ge precies in overvloed!
Ik heb u nergens beledigd! Ik heb gewoon mijn gedacht gezegd over uw gestoorde waanideeën.
Goed, dus respect voor elkaars ideeën en overtuiging is geen onderdeel van de westerse democratie, het staat genoteerd.

Citaat:
Opiniepeilingen Als die waar zijn dan is Clinton nu president van de US!
Er is een foutenmarge van 5 %. Dus ok, misschien zouden slechts 40% van de Roemenen op Ceausescu stemmen moest die nu opkomen in plaats van 45.

Citaat:
FEIT is dat al die communistische paradijzen NIET MEER BESTAAN! Omdat de mensen er gingen lopen! Ze moesten letterlijk muren bouwen om mensen binnen te houden. Nu nog is Noord Korea is 1 grote gevangenis. Ge komt er niet in, ge komt er niet uit.
Die muren, daar blijf je maar over door drammen. Nu is er geen muur meer en toch blijven de Oost- Zuid- Europeanen en de rest massaal komen.
Net als Oost- en Zuid-Europeanen al eeuwenlang naar Noord-West Europa komen. Goed, ik weet dat deze subtiliteit aanbrengen parels voor de zwijnen is, maar ik typ het voor de andere lezers.
Muur of geen muur, de meerderheid vond hun leven toen beter. En ze willen opnieuw gegarandeerde tewerkstelling, gratis onderwijs, gratis gezondheidszorg, goedkope en betaalbare basisvoorzieningen.

Citaat:
Gij liegt weer gewetensloos tegen de sterren op! Ik heb niets over mijn vrouw gezegd. Zij is jong, en heeft het communisme niet meer meegemaakt. Ik heb 10 jaar overal in China opgravingen gedaan. Een niet politieke bezigheid. Ik had en heb nog steeds geen politieke agenda. Ik ben letterlijk als een wit blad China binnengegaan.
Dus via opgravingen hebt U perfect Chinees geleerd? Het Mandarijn of het Cantonees?

Citaat:
Maar wat ik op die 10 jaar ben te weten gekomen was zo verbijsterend. Ik heb zelf nooit gevraagd voor getuigenissen. De gewone Chinees vertelde het mij gewoon uit eigen vrije wil.
Dus moet U alle plaatselijke dialecten kennen, want U bent overal in China geweest en kon dus overal vloeiend met de plaatselijk boeren spreken? Impressionant...

Citaat:
Het communistisch regime van Mao was NOG ERGER dan de ergste Westerse propaganda!
De ergste westerse propaganda was de nazi-propaganda. Want ook de nazi's waren westerlingen.

Citaat:
Die hebben dat ook! Ik heb ook heimwee naar Merlina, en als ge dat nu ziet is dat de grootsten boecht die er is.
Niemand zal zeggen dat de BRT van de jaren 80 beter waren dan de media van nu. Ja, een zekere nostalgie naar de kinderjaren, maar objectief gezien was dit geen zulke sterke televisie. De meerderheid in België zal niet zeggen dat ze in de jaren 80 een hogere levensstandaard hadden dan nu. In de VS wel, dat klopt. Als gevolg van jarenlang doorgedreven kapitalistisch beleid.

Citaat:
Uw argumenten zijn achterlijk. 'Alles wat ge zegt zijt ge zelf'! GOEIE TAKTIEK! Zo kinderachtig, en gij zijt OUDER dan mij!
Bent U een Phd of slechts een master? Ik twijfel.

Citaat:
Wat zijn mijn vastgeroeste ideeën??? Ge weet het niet eens! Ik beledig u nergens. Ik ben nog héél beleefd tegen u. Gezien de misselijkmakende ideeën die gij hier uitk*kt. Nee, maar ik wist dat en ik weet dat. Mijn leraars waren trouwens mei 68. Die gingen betogen tegen de raketten. Nee hoor, ik ben zelfs super vriendelijk tegen u.

Citaat:
Eigenlijk ben ik nog veel te braaf!
tomm is offline   Met citaat antwoorden