Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche
Ik zit dan ook niet hele dagen achter mijn pc of achter de xbox.
Ik sta recht voor ik het door heb en doe meer dan 15000 stappen per dag.
Probleem is dat ik snel overprikkeld ben en daar nu te bewust mee ben. Vroeger behaagde ik mijn bazen, maar die profiteerden allemaal van "zwakbegaafden" dus ben ik er nooit beter van geworden.
Diezelfde bazen hebben nog het lef mij vandaag werk aan te bieden nadat ze mij in het verleden in het zak hebben gezet.
Ge moet maar durven. Ze mogen blij zijn dat ik verdomme niet naar een advocaat ben gestapt des tijds. Maar ik was het al beu het kotteke van de muur gelopen te hebben. Als de diensten van mijn land falen mijn rechten te waarborgen en ik word in het zak gezet waarvan mijn begeleiding (Alex Calder)des tijd zegt dat het maar normaal is kunnen ze het echt wel in hun gat steken.
Ik heb nog andere rechten die ik nooit benut heb, ik ga nu op een heel ander tempo. En ik zal nog werken, maar ik zal dat werk vinden, werk moet mij echt niet meer vinden. Ik ken dat al die interessante vacatures en voor ge het weet zijt ge al uw rechten kwijt en kunt ge gratis overuren presteren omdat het allemaal maar normaal is geworden anno 2017.
Dankzij mijnen bompa is de Duits verslagen, kwamen er vakbonden.
Dankzij jullie islamiseert Europa en investeren ze in oorlog om kinderen naar sint juttemis te blazen. Als dat normaal is en ik abnormaal ben omdat dit mij allemaal prikkelt dan ben ik maar fucking insane. Het zal mijn koude klederen niet raken wat een forum van mij zou denken.
Ik ben autist, bi polaire en ik heb adhd. En ja daar kunt ge als werkgever goed gebruik van maken. Probleem is, dat is misbruik geworden en geen win win situatie meer. Ik verlies er mezelf aan en dat brengt niet op, zelfs niet aan 15 euro per uur plus shiftpremies. Toch bedankt.
|
Autisten zijn nogal in zichzelf gekeerde mensen met zeer weinig belangstellingen.
Jij bent er precies vanaf want alles prikkelt u.
Je bent dus ook genezen van autisme zie ik.
Hoera al de 2é medische doorbraak.
En dat van die 15000 stappen?
20 minuten wandelen zijn circa 3900 stappen.
Dus zoveel is 15000 echt niet hoor.
Maar ik denk niet dat jij dagelijks zoveel beweegt. Net zomin jij ooit 70 uur per week hebt gewerkt.
Maar bon; uw autisme is over en u adhd is ook voorbij.
Je kan van de ziekenkas dus.
alez als dat geen goed nieuws is voor u dan weet ik het ook niet meer.