Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2017, 14:19   #192
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, geeft mij dan een andere verklaring waarom men het competitieve probeert te onderdrukken.
En los daarvan is dat een voorbeeld dat ook het staatsonderwijs niet neutraal is.
De vervrouwelijking van het lerarenberoep doet zich in alle netten voor en vormt dus geen onderscheidend kenmerk om uw keuze te verklaren.

Citaat:
Ge begint de semantische spelletjes van JvdB over te nemen.
Ik heb het niet over een gelovige maar over een jood, en niet over een confessionele school maar over een katholieke school. Joden geloven evenmin als ik dat Jezus de zoon van een opperwezen is. Indien zij hun kinderen naar een katholieke school sturen laten zij hun kinderen dat toch onderwijzen. Als zij dat doen is dat 'niet vreemd', als ik het doe is dat 'wel vreemd'?
Raadt eens wie er inconsequent is?
Dat is geen semantisch spelletje. Een katholieke school sluit beter aan bij de opvattingen van een gelovige jood omdat ze uitgaat van een confessioneel schoolconcept. Veel gelovigen, ook heel wat moslim, verkiezen dat boven staatsonderwijs, dat vertrekt van een neutraal project, waarin alle levensopvattingen, confessionele en niet-confessionele, op gelijke voet worden behandeld en geen ervan wordt voorgetrokken op de andere.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden