Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2017, 11:23   #1
Eurosceptic
Minister

Standaard Wie zijn de sugar daddies van politics.be?

America's sugar daddies en sugar babies

Boeiende documentaire die mijn standpunt over relaties ernstig heeft beïnvloed.
Het gaat over jonge, aantrekkelijke vrouwen die om puur financiële redenen een relatie aangaan met rijke oude mannen. Twintigjarige studentes die naar bed gaan met welstellende gepensioneerden. In ruil daarvoor wordt hun onderwijs aan de universiteit betaald, of zijn er andere financiële dienstverleningen (dure kleren, auto’s etc).

De vrouwen voelen zich in hun waardigheid gekrenkt als men ze prostituees noemt. Maar als ik het woordenboek erbij haal, merk ik geen enkel verschil. Prostitutie: het zich tegen betaling beschikbaar stellen voor seksuele handelingen aan derden

Ook in Vlaanderen zie ik steeds meer koppels die met elkaar verder gaan omdat het financieel simpelweg niet haalbaar is om in je eentje een gelukkig en onafhankelijk bestaan te leiden.

Klinkt nogal extreem, maar evolueren veel relaties in Vlaanderen niet naar het systeem van sugar daddies en sugar babies? Ik denk aan Gipsy die bijna op tram 7 springt, terwijl zijn vriendin maar half zo oud is.

Onder het tabblad economie opende ik eens een topic “Is een relatie hebben een economische noodzaak?”
Tenzij je voor de rest van je leven bij je ouders wil wonen, blijf ik erbij van wel. Omdat 95% van onze maatschappij niet in zijn eentje 1000 euro per maand hypotheek kan aflossen.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 2 maart 2017 om 11:25.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden