Ik ben er een van dat groepje dat nog nooit iets besteld heeft via Amazon.
Als ik dat zo allemaal lees rest mij maar één zaak,nooit iets bestellen via die firma.
Het is inderdaad mateloos ergerlijk als je "achtervolgd" lijkt te worden door advertenties gewoon maar omdat je ergens gesnuffeld hebt,of ,erger nog,besteld hebt.(het nut van het achtervolgen van klanten met prentjes van dingen die ze al besteld hebben ontgaat me volledig,is het niet...Conrad?)
Computers horen eigenlijk niks te aanvaarden tenzij JIJ het opgeeft.Men heeft de tafels al lang omgedraaid en het vermijden daarvan vrij ambetant gemaakt.Bij een eerste opstart van W10 en in je browser kun je allerlei dingen afzetten.Lijst na lijst na lijst.Maar eerlijk gezegd,of je die dingen nu aan- of afzet,het lijkt niks uit te maken.
Ondergetekende gebruikt een W10 machine en een Linux-machine door elkaar heen.Het moet gezegd dat zulke onzin bij deze laatste niet voorkomt of in ieder geval niet tot zulk irritant beeldschermgebruik leidt......
En dan lees ik berichtjes als zouden grote operatoren,zoals Amazon,zelfs "snuffelen" in https verbindingen voor "analyse"....
KIjk......als dat waar is...Wat is eigenlijk nog het verschil tussen zo een grote firma en een hackers-collectief? .