Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2017, 10:45   #2
Peche
Banneling

Standaard

En ik ga mij ook politiek terugtrekken en "wetenschappelijk".
Ik heb wat mij betreft daar mijn laatste woord (tot heden toe) behaald en ga daar mijn rug toe keren.
Ik laat mijn linkse wortel terug aarde schieten, ga naar het centrum van mezelf en reik traag maar zeker mijn armen open om het leven terug aan te grijpen.

Dit board heeft veel invloed op mij uitgeoefend en ik heb veel perspectief mogen verwerven over onze samenleving en haar politiek denken. Het voelt dat ik alles en iedereen aan het overstijgen ben en mijn tijd hier begin te verdoen, dus maar beter een terughoudende positie inneem. Ik moet tenslotte andere hun groei ook gunnen zonder mij daar aan op te trekken en altijd mijn gelijk te halen.

Ik ga terug in trajectbegeleiding en zoeken naar werk want de winter is gepasseerd. De zon schijnt mensen, mijn vitamine D wordt aangevuld en 't is tijd dat Peche wortel schiet en floreert in het zonneke waarin de schaduw maar weinig invloed uitoefent. Ze zal me altijd volgen, maar ik ga mijn donkere zijde niet meer voeden. Ze is machtig, ze zou me enorm kunnen verrijken en ver kunnen brengen. Maar in het midden en keeping it simple is waar het vandaag toch om zal draaien.

It's been a ride, but it's time to get real.
Peche is offline   Met citaat antwoorden