Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia
Bron
Detail tekst:
Ik kan mij niet van de flauwe indruk ontmaken dat de burgemeester niet op de hoogte is van dat er in ons land al bijna op 'elke hoek' van de straat een haatkraaitempel is bijgekomen.
Of onze mensen daar een boodschap aan hebben dat ons land dreigt te overspoelen door dat soort van tempels, ik denk het niet.
Daar die mensen zich nog steeds niet willen gedragen naar de wetten en plichten die in ons land van toepassing zijn zou er zelfs nog niet over mogen nagedacht worden om NOG MEER van die tempels te laten bouwen.
Ik gaf de links al meerdere keren door van hoeveel er hier in ons land al staan van die haatkraaitempels.
Erkende moskeeën
Lijst van moskeeën
Verdriedubbeling moskeeën
Mosquées de Belgique - Moskeeën van België - Mosques of Belgium
Lijst van moskeeën in Antwerpen
Nachtwinkeltjes niet te vergeten die als 'bedevaartplaatsen' gebruikt worden ...
Ons land is eraan voor de moeite met dank aan onze Politici of mensen die het nog steeds niet willen inzien laat staan begrijpen dat dit zo niet meer voort kan. (<- door Sarcasmus)
|
Moet eens stilstaan waar onze politieke mensen zich willen en moeten mee bezig houden met 99 % Arabische zaken ... zitten zeveren over Moskeeën op een niet Arabisch continent, normaal zou dat niet moeten... dat is echt te gek.