Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Jij zou Turkije dus in de EU willen?
Je weet toch dat de EU in dat geval één klap 80 miljoen fanatieke moslims "rijker" zou zijn?
Wat de oorzaken en de verkeerde koers betreft? De N-VA is daar niet medeschuldig aan, zeker?
Welke partij pleitte er niet alleen voor integratie, maar zelfs voor assimilatie? Welke partij (en) wilden niets over assimilatie weten en lieten zelfs de integratie compleet mislukken, dit uit angst om politiek correct in de door henzélf gecreëerde VB-hoek geduwd te worden?
Het cordon sanitaire heeft véél meer kwaad dan goed gedaan, en nog, maar niemand die de "verkeerde koers" heeft gevaren, en daardoor schuldig is aan de falende integratie van moslims, heeft de ballen om dat toe te geven.
Nog dit. Het kan me geen éne moer schelen dat ik een islamhater genoemd word of in het Vlaams Blok hok gedrukt word omdat ik enkel moslims benoem. Ik heb al eerder geschreven dat �*lle niet moslims die zich hier vestigden zich al na één generatie integreerden. Dit zonder dat er voor hen ook maar één integratiemaatregel getroffen werd. Moslims slagen daar naar drie generaties, ontelbare maatregelen (CGKR, Unia, positieve discriminatie, quota, bakken geld, enz...) niet eens in.
|
Ik vind dat er al teveel landen lid zijn van de EU, men had al een tijdje geleden moetren stoppen met het toelaten van nieuwe leden.
Maar wat betreft Turkije: twintig jaar geleden was men daar op de goede weg. Toen werd de toenmalige partij van Erdogan zelfs veroordeeld omwille van de extreme moslimsympathieën.
Verleden tijd helaas.