Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
grijs is inderdaad de kleur die het best bij jouw past! Nu goed, jij bent gelukkig en wat de anderen betreft raakt het je kouwe kleren niet! Leef gelukkig verder in je wereldje en ik hoop voor jou dat je nooit met de echte wereld in aanraking komt want dat kan je zo te zien niet aan!
|
Here we go again... Ten eerste ben ik zeker begaan met de medemens (meer dan eender welke VB'er ooit waarschijnlijk).
"en ik hoop voor jou dat je nooit met de echte wereld in contact komt WANT dat kan je zo te zien niet aan"
Wat is dit weeral (!) een loos argument, op niks gefundeerd! Om te beginnen: zoals al 1000x gezegd: ik heb een maatschappelijk zeer gewaardeerde job en sta dagelijk sin contact met > 100 mensen, ik heb een universtitair diploma etc etc... Bovendien WEET ik waarover ik spreek want ik heb al ooit een joint gerookt en heb dus ervaring met zowel de niet-gebruikerskant (ik was niet altijd gebruiker, toen ik bleef zitten bijvoorbeeld gebruikte ik nog niet) en de gebruikerskant!
Dan die WANT dat kan je zo te zien niet aan. Normaal gezien gebruikt men wnat causaal...
Dan van die echte wereld: sorry, ik wist niet dat dit forum (> 5000 posts op een jaar, hoeveel zijn er dat per dag eigenlijk? Kom jij wel eens buiten in die boze echte wereld van je?) de echte wereld was?