Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2017, 13:13   #31
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Denk je? Ik ben flexibel genoeg (ik school mezelf �* volonté bij) maar ik vrees dat ik opnieuw in overheidsdienst ga werken want in de privé raak ik niet aan de bak. Volgens mijn CV pas ik nooit in het gezochte profiel, zonder dat ik ook maar met één recruiter heb gesproken. En als ze me dan eens uitnodigen, struikelen ze over het "gebrek aan affiniteit met een privébedrijf". Duh! Mijn CV niet gelezen? Nu ja, their loss.
Er wordt dan ook gezegd dat de keuze voor de publieke sector vaak eentje is waar je niet op kan terugkomen.

Ik ken dit fenomeen. Als je 10-15 jaar in de ambtenarij hebt gezeten, ben je blij met je vaste benoeming...want werk vinden in de prive op niveau is bijna onmogelijk. Mijn vrouw heeft zich er ook al bij neergelegd dat nu ze benoemd is, het voor tot haar pensioen is. Tegen hetzelfde loon en voorwaarden nog een job vinden in de prive is onmogelijk.

Zelfstandig beginnen is de enigste optie dan vrees ik. Gelukkig is uw diploma er wel eentje dat toegang geeft tot een vrij beroep ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden