Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2017, 13:14   #83
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Hetgeen ikzelf aanvoel (namelijk: ik zou niet willen tot last zijn van mijn kinderen, als ik nog ietske ouder zal worden, en daardoor sukkelachtig ... ik zal zelf verkiezen om naar een bejaardenhuis te gaan), zal wel de Vlaamse/West-Europese/Westerse actuele cultuur zijn ?

(en waarschijnlijk ga ik daar dan toekomen en de eerste dagen niks meedoen met al die echte oudjes want die zijn pas sukkelachtig. Geen turnoefeningetjes, geen bingo, geen filmpje kijken ...
maar na een paar dagen .... word ik een van hen.
D�*t is het lot van mij. D�*t is het lot van ons allen. Vooral van degenen die denken dat dit bij hen niet zal gebeuren.)

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden