Los bericht bekijken
Oud 14 april 2017, 15:15   #55
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Jij hebt absoluut niet het recht om dat voor mij te bepalen.
Aww, ukje wil mij zeggen wat ik mag en niet mag zeggen

Citaat:
Sommige (groot)ouders of andere familie wil nu eenmaal een deel van hun kapitaal aan de kinderen nalaten. Wat is daar mis mee ? Ik geef toe dat ik op dat vlak bij de 'gelukkigen' hoor, maar je kan dat mij niet toch niet verwijten ?

Ik ben samen met familie naar de notaris geweest en heb dus een globaal beeld van het kapitaal dat mij te beurt zal vallen. Uiteraard mogen zij zelf beslissen om nog een deel van dat kapitaal op te souperen. Het is immers hun geld.

Ik hoef dus ook niet aan pensioensparen of zo te doen, ik werk enkel voor mijn wettelijk pensioen en kan dit aanvullen met het erfenisdeel. Ondertussen betaal ik ook m'n hypotheek af.

Als jou dat niet zint, is dat louter jouw probleem. Ik kan er ook niet aan doen waar ik ben geboren en dat een deel van het familiekapitaal naar mij convergeert.
Seg jongske, get that stick out of your arse en voel je niet zo aangevallen.
Je stelde een vraag, je kreeg een antwoord. Als dat antwoord je niet aanstaat of je voelt je er door aangevallen, ga dan eerst eens jij jezelf te rade ipv zo gepikeerd te reageren. Of stel geen vragen waar je geen antwoord op kan verdragen.

Good for you dat je jezelf een stuk familiekapitaal wil toe-eigenen, maar you're not the centre of the world dus verwacht er geen applausje voor.
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden