Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler
Ik ben tegen ieder misbruik.
Ook tegen diegenen die hier onterecht naartoe komen.
Het is niet omdat er een massa asielzoekers zijn dat we daar dan ook nog maar eens een massa fakers moeten bijnemen.
400.000 langdurig zieken.
Terwijl dat eerst voornamelijk mensen waren met rugklachten, zijn het nu mensen met een burn-out.
Tja, als men ziek is, kiest men best voor een ziekte die heel moeilijk te controleren is.
Rugklachten kan men tegenwoordig scannen, die passen dus niet meer in het plaatje.
|
Het probleem zit hem daar al het geld gaat naar de immigranten dit al de laatste 25 jaar dat is het feitelijke ,, hoeveel leven er niet van onze uitkeringen ?? puur daarvan?? durf het te erkennen ! hele steden ... uit ons land het kost miljoenen .....mijn pensioen loopt rond in Menen ..of in Kortrijk in een bruine kleur ! val allemaal dood jong , en zwijgen doe ik niet meer ... racist durven ze ons dan nog te noemen ...het is simpel ze gebruiken het eigen volk die sedert de laatste WO zijn best gedaan heeft om alles terug op te bouwen ... uitbuitenrij is dat ,en ons de schuld geven voor alles ...ons brainwashen .. ons schuldgevoel opleggen... ..ons bestelen ... ik doe daar niet aan mee jong .