Los bericht bekijken
Oud 22 december 2004, 11:54   #16
SethMoN
Provinciaal Statenlid
 
SethMoN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Locatie: Celles
Berichten: 696
Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Toen ik vanmorgen de post uit mijn bus haalde vond ik daar in een folder van de vlaamse stank...
Dit stuk haatliteratuur tegen van alles en nog wat ondervind ik als een zware bevuiling van mijn eigendom...
Ik heb het niet gelezen en in de grijze vuilniszak gestopt, waar dit thuishoort... niet bij de zak afvalpapier want daarvoor is dergelijk stuk vuil ongeschikt... men zou het gerecycleerd gebruik van de papierophaling mede bevuilen door dat stuk sluikstorten, in de brave mensen hun brievenbussen... brave burgers die er niet om vragen...

ondertussen zijn ook her en der grote 20 m3 affiches op de muren verschenen met dezelfde boeventronies van de vlaams belang kopstukken, de dochter van oud nazi dillen, voorzitter voor het leven van... en nog wat andere vrouwmensen ... die groepsfato staat ook op de eerste bladzijde van het stuk vuil waarmee mijn brievenbus vandaag bezoedeld werd...

Steenbok, ook ik vind het storend materiaal om in de brievenbus te krijgen, maar je moet daarover niet neuten, t'is de moeite toch niet. U bent dan ook vrij om met de literatuur te doen wat u wilt. Ik gebruik het persoonlijk als ondergrond voor het bakske waar mijn kat haar behoefte doet.

en dat men mij niet verwijte dat ik met deze posting haat predik, ik reageer enkel op een van de grootste misbaksels van deze en vorige eeuw...
spijtig genoeg kan ik niet vermijden dat men mijn innerlijke vrede verstoort, maar ik kan er hier wel meijn mening over kwijt...
__________________
"Iedereen weet dat de druppel opgaat in de oceaan, slechts weinigen weten dat de oceaan opgaat in de druppel." Kabir (1450-1510)
SethMoN is offline