Los bericht bekijken
Oud 18 april 2017, 09:20   #80
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Straks krijgen we weer het verhaal van zijn grond...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Mogelijk liggen mijn verhalen U niet Jack.
Maar zelfs het onnozelste verhaal heeft nog meer inhoud dan hetgeen jij hier brengt op dit forum. Want je zit hier constant alle andere deelnemers op de zenuwen te werken met uw stupiede benaderingen en of opmerkingen.
En nog iets Jack. Toen ik destijds mijn Middelbare studies deed haakten er velen af omdat ze te moeilijk waren. En sommigen ervan gingen studeren voor onderwijzer. Dus ik zou maar een beetje nederig zijn en minder hoog van de toren blazen. Ik weet niet of het nu nog zo is met de verhoudingen. Maar destijds was het in alle geval zo.
En druk nu maar op het driehoekje Jack. Dat ik van dit forum af vlieg maakt mij niks uit hoor. Dagdagelijks onnozelheden lezen van omhooggevallen sujets is niet iets om slimmer van te worden. Trouwens; ik heb nog nooit iets gelezen van uw hand dat een hoog IQ laat veronderstellen.
Tevreden nu zeveraar? En ga nu maar huilen bij de moderator.
Want jij geniet hier toch van veel te veel vrijheid wat U toelaat van dag op dag nonsens te publiceren met de bedoeling anderen te kleineren.
Meer dan een braakbal stelt de inhoud van dit forum dus niet voor.
De inhoud ervan zouden ze best eens op TV uitzenden.
Iedere toeschouwer zal zich afvragen of dit het IQ van de Vlamingen voorstelt. Salut. Moderator, help! Hij doet het weer!!!!!
Zever maar alleen verder Jack. Als de ene dit mag zou de andere dat ook mogen. Wat blijkbaar hier niet het geval is.
²

ps wat is dat met die grond mss ?

Laatst gewijzigd door Anna List : 18 april 2017 om 09:33.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden