Oorspronkelijk geplaatst door Negermeester
Beste mensen,
Zonder jullie allen te beledigen, wil ik dit zeggen: jullie zijn allen zo naïef als pasgeboren zuigelingen. Denk eens na. Er vormt zich hier een discussie die de grote lijn totaal uit het oog verliest. Dit is wat jullie niet inzien: De Germanen hebben de strijd sinds lange tijd al VERLOREN...!
Verloren ja. Ikzelf ben neger, mijn buurmeisje is blank en ze is blond. Op haar 16e werd zij zwanger van een Marokkaan. Nu mogen jullie raden welke kleur haar kindje had! Ik kan je vertellen, het kindje was niet blond, had geen stijl haar, en geen groene ogen zoals haar mama. Nee, het kindje heeft veel van de vader weg: zwart kroeshaar, een donkerbruine huid, en gitzwarte ogen.
De conclusie: langzaam aan wordt het blanke ras weggeneukt. Elke keer dat een blanke met een kleurling paart, komt er een nieuwe kleurling uit. De genen van donkere mensen zijn gewoon dominant, en dus worden de genen van blanke systematisch weggeneukt, zoals ik al zei.
Dit is niet erg, het is een heel logische ontwikkeling. Maar de strijd is gestreden, blanken zullen er over 300 jaar niet meer zijn. Denk eens aan de grote lijn van het verhaal. Jullie dochters zullen worden genomen door negers, Berbers, Arabieren, en jullie kleinkinderen zullen donker zijn. Dat beloof ik U! Niemand ontkomt daaraan, ook neo's niet.... Slaap lekker
|