Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2017, 17:21   #266
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Heel veel mensen combineren dat met winkelen. Maar mensen willen niet veel moeite meer doen. Internetwinkels en grote retailers langs gewestwegen zijn zowieso al meer bereikbaar dan de winkels in de stad. De stad kan dat goedmaken door een leukere beleving te schenken. Die beleving wordt echter al gauw tenietgedaan als je een halve wereldreis moet ondernemen om terug aan uw auto te geraken.
Winkelen kan ook natuurlijk, maar daarvoor koop je niet altijd iets dat je moet "slepen". Een horloge kopen bvb.

En als ik zeker van plan ben redelijk veel kleding en-of schoenen te kopen doe ik dat niet elke week, maar enkele keren per jaar. En dan zal ik wel een betaalde parking nemen in de buurt van die winkel(s). Indien men €500-1k uitgeeft gaat men ook niet op €10 kijken.

Mambo veralgemeent graag, voor hem is een uitschuifbare paraplu uit de auto meenemen wslk ook "slepen of sleuren". Ocharme toch, en dikwijls is men met twee om te winkelen, neen 5 kg moet een man toch nog aankunnen... LOL

Citaat:
Die beleving wordt echter al gauw tenietgedaan als je een halve wereldreis moet ondernemen om terug aan uw auto te geraken.
Ik sprak ook van een goede P+R. Dat is geen halve wereldreis hé.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Een goede P+R lijkt me ook daarvoor ideaal, voor mensen die ver buiten de stad wonen en met de wagen komen.
En als Gent die wslk niet heeft, is het al vijf na twaalf daarvoor te zorgen, of toch in de mate van het mogelijke.
(vbn zijn er wslk in binnen- en buitenland)
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 5 mei 2017 om 17:34.
Micele is offline   Met citaat antwoorden