Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere
Mijn ouders zijn betrokken mensen. Ze hebben me God zij dank niet aan m'n lot over gelaten op m'n 12de zoals westerlingen doen, zo van zoek nu maar uw vriendje uit: misschien uw klasgenootje, of nee, pakt ineens de halfbejaarde leerkracht.
Verder zit je maar wat te gissen... mijn man en ik hebben voor elkaar gekozen maar niet door te doen alsof we compleet blind zijn.
|
Tiens...ik heb nochtans niets geschreven over westerlingen die hun kinderen op 12-jarige leeftijd aan hun lot overlaten. Ik zie wel véél meer gekleurde "jongeren" in het nieuws komen dan "westerlingen". Niet alleen in verband met schoolverlaters zonder diploma, maar ook in verband met kleine
én grote criminaliteit. Groepsverkrachting bijvoorbeeld. Zoveel beter dan westerlingen zijn jouw islamitische geloofsgenossen (van het mannelijk geslacht) dus niet opgevoed.
Ik heb het evenmin gehad over de man waar jij niet blind mee getrouwd bent.
Wat ik wél beschreef is dat de "profeet" van Allah, wiens kloten door moslims zoals jij gekust worden, bijna dubbel zoveel ouder was toen hij op Aisha kroop, dan de vrouw van Macron ouder is dan haar man. En d�*t, Genever, zijn FEITEN.
FEIT is ook dat Macron en zijn geliefde al 24 jaar een koppel zijn, en mekaar duidelijk nog steeds liefdevol zijn toegewijd. Blind getrouwd zijn ze niet vermits ze mekaar al bijna 15 jaar kenden toen ze trouwden.
Geloof me maar als ik zeg dat er meer
westerse koppels zijn waarvan de vrouw een stuk ouder is dan de man. Al geef ik toe dat het leeftijdsverschil zelden zo groot is als tussen Macron en zijn vrouw. Behalve in de moslimwereld....maar daar zijn het geen vrouwen maar oude zakken aan wie kinderen worden uitgehuwelijkt die 45 jaar jonger zijn. Je gelooft toch zélf niet dat Mohamed de vrije keuze was van Aisha? Aisha wist op haar zesde allicht niet eens dat een man een lul had die stijf werd als hij goesting kreeg om een kind te verkrachten. Dat leerde het kind wel van haar "geliefde" Mohamed.
Ik ken niemand die het leeftijdsverschil tussen Macron en zijn vrouw beangstigt behalve jou. Integendeel. Het wekt bewondering en respect. Wat niet kan gezegd worden van verrimpelde, oude zakken die minderjarige kinderen seksueel berijden.
Ik kan mij héél goed voorstellen dat het kindvrouwtje van jouw aanbeden profeet na negen jaar seksueel misbruik door haar ge-wettigde echt-genoot voor de rest van haar leven de buik vol had het echt-genietelijke leven.
Met dank aan de
mannen die deze vorm van seksueel misbruik van kinderen wettelijk mogelijk maakten.
Nog dit Genever. Ik wil de jongens én meisjes de kost niet geven die heimelijk verliefd zijn op hun "bejaarde" leraar of lerares.
Vandaag de dag loopt de leerkracht die zich door een van haar leerlingen laat versieren de kans dat ze daardoor haar job kwijt geraakt. Het leeftijdsverschil tussen een leerkracht en een leerling hoeft daarvoor niet eens groot te zijn, en zeker niet zo groot als het leeftijdverschil tussen jouw profeet en Aisha. Dat was zomaar even 45 jaar, maar d�*�*r piep jij niet over.