Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2003, 07:42   #65
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skye
Voor mij is er niet veel nodig om Belgie te laten barsten, Belgie heeft voor mij geen ENKELE betekenis...
Typisch voor enggeestig utilitair 'denkende' flaminganten:"'t Kan mij niet dienen, dus weg ermee...."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skye
Maar het feit dat een Waal meer politieke macht heeft als een Vlaming wel en daar heb gij nog ALTIJD NIET op geantwoord! En waarom, omdat ge het niet kunt! Ha!
Dat gaat er bij mij moeilijk in, omdat ik geen reden zie voor uw verongelijkt zijn.
Ge windt u nodeloos op omwille van een drogreden.
Wanneer Walen écht meer macht hebben, dan zal daar een goeie reden voor zijn. Denk daar eens over na.

Citaat:
Voor u heb ik ook iets passend gevonden.
't Ziet er anders een stuk vrolijker uit dan mijn prentje van de Flamingant, die stoer aan de toog zich op de borst klopt, zot van vermeende glorie, maar als een lammeke naar de onderhandelingstafel gaat en als een jankende kleuter terugkeert, jengelend dat er een Waal zijn frigo leegeet en dat hij de volgende keer België gaat doen barsten (met zijn absolute meerderheid van anderhalve Vlaming op tien achter hem.......... )