Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2017, 08:39   #4
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Ik zie het punt niet dat hier gemaakt wordt hoor...
Maak je geen zorgen. Jij zult écht niet de enige zijn die het punt niet ziet dat hier gemaakt wordt. Daar zijn namelijk een minimum aan hersenen voor nodig, maar het kan ook zijn dat je op politiek vlak achterloopt.

Als je wil help ik je een handje om het punt wél te kunnen zien dat hier gemaakt wordt.

Citaat:
Op 7 oktober 2013 liet N-VA-fractieleider in de Antwerpse gemeenteraad André Gantman publiekelijk horen dat hij het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding (CGKR) wilde afschaffen omdat het 'een hindernis' vormt voor integratie.
De Wever en Homans stonden, letterlijk én figuurlijk , achter hun Antwerpse fractieleider.

http://www.knack.be/nieuws/belgie/an...al-110547.html

Maar dat was in 2013, dus toen de N-VA op federaal vlak nog in de oppositie zat.

In 2014 geraakt de N-VA wél in de federale dinges. De N-VA zwijgt in alle talen over de afschaffing van het CGKR.

In 2016 keurt de N-VA goed dat het CGKR "infederaal" wordt en van naam verandert...maar niet van aard.
Het CGKR wordt UNIA. Er worden twee N-VA-ers in de raad van bestuur neergepoot van de organisatie die de N-VA vier jaar geleden wilde afschaffen. Matthias Storme en Hedwig Verbeke.

Onlangs kwamen Liesbeth Homans en Zuhal Demir in aanvaring met UNIA. Er moest en zou daar iets veranderen. Zuhal ging daarvoor zorgen. En alzo geschiede. Als straf voor haar fouten kreeg UNIA.... meer geld toegestopt. Mét de goedkeuring van de N-VA.

Valt je euro? Of was ik niet duidelijk genoeg?