Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Een goed gedacht is veel waard luidt het gezegde, maar ik maak mij niet druk over het gedacht van mensen die er niet in slagen om in mijn Vlaams-nationalistische schedel door te dringen. Grote lichten die mij een klojo noemen en in het nazi-kamp proberen te duwen omdat ik niet meega in hun favoriete muilkorfwetten, die zijn het niet waard dat er rekening gehouden wordt met hun gedacht.
Ik kom niet uit een Vlaams-nationalistische nest, maar ben het, niet toevallig geworden. Mijn grootouders waren échte, belangeloze verzetsmensen. Mijn vader weigerde om tewerkgesteld te worden in Duitsland. Ikzelf ben getrouwd geweest met een man die Dachau overleefde.
Troost je. De mensen die gekwetst kunnen worden door mij en mijn zwarte kameraden zijn op een paar enkelingen allemaal de pijp uit. Evenals de man die Dachau overleefde. Daardoor vervalt al de verantwoording voor het behoud van de negationismewet.
Dat die muilkorfwet moeten blijven bestaan om niet te vergeten wat er gebeurde in het land van Merkel is zever. Er zijn genoeg "jongeren" die niet eens weten waarover de holocaust ging. Erger nog. Zij zullen hier binnen afzienbare tijd in de meerderheid zijn. Ik help jou hopen dat zij het werk van de nazi's niet afmaken. Met de Armeense genocide hebben noch hun voorouders, noch hun huidige president problemen.
|
Compliment, Knuppel! Goed gezegd.