Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2017, 08:03   #2809
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Trump geeft het toe

De Amerikaanse president Donald Trump heeft het nu toch echt gezegd: het ontslag van FBI-directeur James Comey had te maken met zijn onderzoek naar Trumps connectie met Rusland.
Comey leidde het FBI-onderzoek naar de Russische hacks tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Dat onderzoek richt zich vooral op de vraag of personen uit het team van Trump op de hoogte waren, of misschien zelfs hebben meegewerkt aan die hacks.

Maar afgelopen dinsdag werd Comey onverwacht aan de kant gezet door het Witte Huis. In een interview met de Amerikaanse nieuwszender NBC gaf Trump daar een niet te missen verklaring voor: het Rusland-onderzoek. Dat gaat recht in tegen de eerdere officiële verklaring van het Witte Huis, die het afhandelen van de Clinton-mails als reden gaf.

“Toen ik besloot hem maar gewoon te ontslaan zei ik tegen mezelf: 'Dit gedoe over Trump en Rusland is verzonnen'”, vertelde Trump tijdens het tv-interview. “De democraten zoeken gewoon een excuus voor hun verlies bij de verkiezingen, die ze in hun ogen hadden moeten winnen.”

Daarmee sprak hij ook zijn eigen vice-president en woordvoerder Mike Pence tegen, die in eerste instantie nog beweerde dat Trump een advies van onderminister van justitie Rod Rosenstein had opgevolgd. Maar in het interview beweert Trump nu dat hij het op eigen houtje heeft gedaan.

https://www.trouw.nl/democratie/trump-g ... ~acef215f/
Zoals eerder reeds vermeld het staat goed de president proberen te beschadigen, je kan het interview bekijken hoor, je zal dan ook merken dat die pipo van NBC News, Trump geen enkele zin laat afmaken.
En laat ons eveneens stellen dat trouw.nl een nogal gretig verspreider van fake nieuws is.

Ik citeer een mooie tekst: We zijn nu naar een nog lager dieptepunt gezakt, namelijk dat alle echte informatie waar de burgers iets aan hebben, überhaupt niet meer in de media terecht komt, en er uitsluitend nog sprake is van pure propaganda.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden