Dat van die copy/pastes is gewoon om te voorkomen dat mensen het forum gebruiken als propagandaplaats voor allerlei artikels. Tijdens de laatste verkiezingen werden er oa door pro- en anti-VB'ers constant artikels gepost zonder dat er nog enige discussie mogelijk was. En dan heb je ook die enkele marginale racisten die hier tot voor kort constant artikels postten over misdaden door vreemdelingen. Dankzij die regel is het hier toch wel een stuk verbeterd hoor.
En ik vind die ban van Skill en Neruda toch wel terecht. Je moet toegeven dat Skill toch wel veel onzin uitslaat (one-liners zonder inhoud) en dat Neruda zijn boekje te buiten ging met het uitschelden van de moderators over het verplaatsen van z'n topic.
Het gaat me niet om de mening van die mensen (ik ben zelf eingelijk ook een "linkse" dus af en toe ben ik het wel eens met hen) maar het gaat erom hoe ze die uiten. De laatste tijd bvb in communautaire discussies is het een echte pest als die Dorian iedere discussie moet bevuilen met zijn provocerende one-liners.
Het is hier trouwens echt niet streng hoor. Als ik dit vergelijk met andere fora zijn ze hier nog tamelijk laks.
Laatst gewijzigd door instromaniac : 23 december 2004 om 12:40.
|