Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Zou knuppel beseffen dat er hele centra zijn die zich voltijds bezighouden met het onderzoeken van data rond de holocaust, en constant bezig zijn met het fijnstellen van de cijfers, van de gebeurtenissen, overlevenden in kaart brengen...zelfs nu nog. Er staat niks in steen geschreven.
Een familielid van mij is hoofd geweest van zulk centrum. En neen, ik ben geen jood.
|
Knuppel beseft niet alleen dat er zo'n onderzoeksinstuten bestaan. Knuppel weet ook wie er achter die centra zit.
Simon Wiesenthal had zo'n centrum. Hij werkte samen met de Israelische geheime dienst. De Mossad dus. Het documentatiecentrum van Wiesenthal bevindt zich gek genoeg in...Los Angeles.
Je zal mij nooit, nooit, nooit kunnen verwijten dat ik de holocaust betwist. Ik dénk er niet aan,
en toch ben ik tegen de negationismewet. Hoe je het ook draait of keert,
het is en blijft een muilkorfwet.
Als het klopt dat er een familielid van jou hoofd was van één van de vele centra die onderzoek doen, moet het voor jou een fluitje van een cent zijn om aan de resultaten van zo'n onderzoek te komen. Ik nodig jou uit om ze hier te posten.
Ik ben vooral geïnteresseerd in de resultaten die niet helemaal overeenstemmen met de officiële, vastgelegde en gebetonneerde versie.