Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Je spreekt dus uit ervaring als je zegt dat mannen knappe vrouwen als een pronkstuk zien... én gebruiken. Dat oogt niet fraai, Jantje.
Het is héél erg dat vrouwen, die om hun uiterlijk door een man worden opgescharreld, niet over hun gevoelens zouden mogen praten.
Een relatie waarin de partners zich niet bekommeren om elkaars gevoelens kan niet anders dan fout aflopen. Zonder aandacht voor elkaar is een relatie gedoemd om te mislukken. Het ontbreken van aandacht is zo goed als zeker de belangrijkste reden waarom relaties op de klippen lopen.
Gelukkig zijn, d�*t is wat alle mensen willen.
De ene mens voelt zich gelukkig met een knappe partner om mee te pronken. De andere wil luxe en een luilekker leventje. Anderen verlangen het om begrepen en gesteund te worden. Of gewoon om een "thuis" en een gezin te hebben. Er bestaan zelfs miljoenen mensen, vrouwen, mannen én kinderen, die niet méér verlangen dan....een volle maag. Pas als ze een volle maag hebben volgen er andere behoeften.
Waar ik 100% zeker van ben is dat een gelukkige relatie niet mogelijk is zonder dat, zowel mannen als vrouwen, elkaar de aandacht geven die ze nodig hebben. Het gebrek aan aandacht voor elkaar is de hoofdreden voor relaties die stuk lopen.
|
Ik spreek inderdaad uit ervaring, gebruik zelf regelamtig enkele knappe vrouwen als pronkstukken.
En die vrouwen weten dat en zijn zelfs fier dat ze pronkstuk mogen zijn.
En die vrouwen mogen weldegelijk tegenover mij over hun gevoelens en verlangens praten.
Maar bepaalde types vrouw zijn nu eenmaal geen relatiemateriaal voor de doorsnee man.
De meeste mannen begrijpen immers niets van mode en smink.
De meeste mannen begrijpen niet waarom een vrouw tijdens het winkelen 20 kleedjes moet passen om dan zonder buiten te stappen.
De modepoppen en barbie's zijn dus enkel relatiemateriaal voor mannen die deze wereld kennen, daarom ook dat veel vrouwen hoog oplopen met Jani Kazaltsis, ook al doet die niets anders dan mensen beledigen.