Los bericht bekijken
Oud 23 december 2004, 13:13   #11
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeshua
-ChristusJoden regeren als volk.
-Slechts dienen en aanbidding van de enige Ware God en Zijn zoon.
-Bijbelse, Christelijke wetgeving. geen homohuwelijk, geen abortus.
-Op scholen indoctrineren we alle christelijke geboden, te beginnen bij dien uw God met heel uw hart verstand en ziel en Houd van uw naaste gelijk uzelve.
Daarna komen alle andere geboden.
-Sabbatdag. Op zaterdag.
-zelfvernederings en laat je goede daden niet merken om jezelf omhoog te hemelenleer
-alvorens doktoren noch alternatief noch regulier word gebruikt, eerst gebedsgenezing.
-Dan heb je nog geboden zoals sta op voor grijze haren, eert uw vader en uwen moeder, vervloekt God niet, en verplichte gebeden in de ochtend aanleren-opdat demoenen wegblijven.
-joden die mij regeren? Nog liever De Winter!
- Als je de 10 geboden indoctrineert, dan ook de wetten van Mozes? (2 keer nadenken voor je antwoord, het zal pijn doen, maar probeer toch maar)
- Bij hartaanvallen en ongelukken wil jij eerst een voodoo-priester (zo noem ik gebedsgenezers) laten bidden alvorens een dokter toe te laten? Schaf dan ook eerst de verklaring van de mensenrechten af, kwestie van geen conflicten te hebben.
- Verplichte gebeden om demonen weg te houden, daar heb ik een mooie bijbeltekst voor:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Handelingen 19: 13-16
En sommigen van de omzwervende Joden, zijnde duivel bezweerders, hebben zich onderwonden den Naam van den Heere Jezus te noemen over degenen, die boze geesten hadden, zeggende: Wij bezweren u bij Jezus, Dien Paulus predikt!
14 Dezen nu waren zekere zeven zonen van Sceva, een Joodsen overpriester, die dit deden.

15 Maar de boze geest, antwoordende, zeide: Jezus ken ik, en Paulus weet ik; maar gijlieden, wie zijt gij?

16 En de mens, in welken de boze geest was, sprong op hen, en hen meester geworden zijnde, kreeg de overhand tegen hen, alzo dat zij naakt en gewond uit dat huis ontvloden.
Door gewoon gebeden te laten aframmelen, krijg je dus een omgekeerd effect.
Blij dat ik mijn vroegere bijbelkennis nog eens in de praktijk kan brengen, ik ben nog niet alles vergeten.

Zoals eerder al gezegd, Jeshua, jij zit met een psychisch probleem, laat je eens nakijken, 't is tijd voor het winteronderhoud.
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden