Los bericht bekijken
Oud 21 mei 2017, 18:09   #360
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Nee stomme kloot. Ik zet er kartonnen dozen rond. Dat is hetgeen jij er wil van maken. Maar dat is niet hetgeen ik schreef. Maar één leugen meer in je duizenden braaksels valt niet meer op natuurlijk.
Denk je weer een wormpje te hebben gevonden en alarmeer je weer de kiekens om te proberen een snoepje aan te bieden.
Maar ik zal het nog eens herhalen wat ik echt schreef.
Voor de kiekens dan. Want voor U haalt het toch niks uit nietwaar kneut?
Jij wilt zelfs niet begrijpend lezen. Jij misbruikt zelfs met graagte alle details om op uw mesthoop in de belangstelling te staan.
Even herhalen dus. Alhoewel het met de optie van de draad ook weer niks te maken heeft. Maar wie is begonnen over sproeistoffen in de tuin? Ik niet!
Wel voor de kiekens dan opnieuw het volgende.
Ik zaai gewoon ter plaatse in de tuin. Bij het kiemproces is warmte nodig.
Dus ik zet er gewoon een kartonnen doos zonder bodem over en breng een doorzichtige plastic aan over die doos. Resultaat? Ik beschik over een plaatselijke mini-serre. Na opkomst verwijder ik de doos en plastic om op een andere plaats te hergebruiken.
Nog lachers? Gaat dan uw wormpje maar halen bij Panda.
Het is zondag. Vandaag heeft hij zijn colbertje aan. Zie hem daar pronken met zijn hanekop!
Ook dit is allemaal extreem interessant, kartonnen dozen en zo.
Maar vertel nog eens hoe je het rupsenprobleem op je bloemkolen aanpakt zonder sproeien.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden