Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik zie dat je weer wat anders gevonden hebt om op De Wever en de N-VA te kakken. Bourgeois is nochtans ook een N-VA-er.
En neen, Joke Schauvlieghe is een tsjeef.
Vanmorgen hoorde ik op de radio dat Nederland één van de landen is waar eigenaars van "bouwgrond" het recht op bouwen verliezen als ze er na tien jaar nog niet op bouwden. In die landen bestaat er geen N-VA.
|
Wat ze in Nederland doen is een probleem voor Nederlanders. Als dat zo is, ik heb daar nog niks over kunnen vinden, mag dat ook geen probleem zijn. Op één voorwaarde: bij aankoop moet je wetten waaraan je toe bent. Dat wisselen van de spelregels onder het spel zoals dat in Vlaanderen gebeurt, die rechtsonzekerheid, dat ergert mij mateloos.
Wat anders gevonden om op NVA te kakken? Ik schrijf niks nieuws over grenzen. Ik verdedig al jaren dat standpunt.
Wat Bourgeois doet is gewoon proberen zoveel mogelijk electoraal profijt proberen halen uit de heisa die ontstaan is. Ergens las ik trouwens dat NVA de grote voorstander van dat bosplan was.
Het feit dat leden van o-vld en cd&v de tegenstanders waren van dit bosplan dat door hun eigen partij mee goedgekeurd was, lijkt mij perfect te passen in een andere van mijn stellingen: de tweespalt binnen de partijen tussen die van "de ruit" (die vanachter hun bureautje op google-maps dat bosplan uittekenden) en de rest van het Vlaamse gewest.