Los bericht bekijken
Oud 23 mei 2017, 10:27   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Het lijkt me best dat zo'n dingen redelijk precies beschreven staan in het statuut.

Persoonlijk denk ik dat er een evenwicht moet zijn tussen de individuele vrijheid van de flik, en de vereisten om in zijn ambt geloofwaardig, betrouwbaar, neutraal, zelfs waardig ... over te komen.
Concreet: ik heb geen probleem met een jonge flik die jong overkomt, en dat daar een kleine redelijk discrete tatoeage bij kan komen.

Een ijzerwinkel (piercings) lijkt me problematischer te zijn wegens de veiligheid.

(hooligans en agressievelingen zouden veroordeeld moeten kunnen worden tot het verplicht dragen van piercings die flikken en andere mensen moeten kunnen helpen zich te verdedigen ... afijn, gelijk een neusring bij een stier ...)

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden