Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2017, 08:57   #190
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Waart ge dan uitgenodigd op de koffie vandaag op de VRT?
Ge hebt "chance" dat onze leraar ook niet waart uitgenodigd op die gratis koffie. Je zou hier anders nogal wat meemaken. Maar.... hij is niet zo dom als hij zich gedraagt. Lees anders maar eens zijn intermezzo op bijdrage nr. 77 van deze topic. Maar zelfs als hij dus even nadenkt over zijn woordgebruik maakt hij een belangrijke uitschuiver en schiet hij hier een hoofdvogel af.
Knuppel is wel iemand van de weinigen die het begrepen heeft of wilde begrijpen.
Ere wie ere toekomt. Voor de rest is het een topic die handelt over kots en smurrie. We weten het wel allemaal hoe het er aan toe gaat in Belgenland.
Het is de schuld van Dewever. Hij had beter weg gebleven van de hutsepot.
(Opgelet : dit is geen persoonlijk advies! Feitelijk was de keuze beperkt.
Ik zou zelf niet weten wat er best gekozen werd. Feitelijk is een keuze tussen de hel en een beerput nooit aangenaam. )
Sinds de komst van al die nieuwelingen moeten er te veel gevestigde waarden gaan bijverdienen in de andere partijen. Zelfs op de kap van de grootste sukkelaars.
Feitelijk had ik "sociaal werker" moeten worden. Dan had ik ook een excuus om te graaien. Wie werkt er nu gratis? Daar moet je zot voor zijn zeker. ?

Laatst gewijzigd door werkman : 9 juni 2017 om 09:11.
werkman is offline   Met citaat antwoorden