Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Daar zit nu net het probleem : de "gerelateerde" mandaten : dat is zuivere poenpakkerij ! En dat maakt dat een graaier zoals Kennis 7.237 euro NETTO per maand opstrijkt, terwijl zijn schepenambt hem theoretisch 99.500 euro bruto per jaar geeft.
En laat mij duidelijk zijn : een Close uit Brussel is volkomen identiek op gebied van graaizucht als zijn collega uit antwerpen. Close is een zakkenvuller, even erg als Kennis.
Mayeur & zijn vriendin waren niet alleen politieke zakkenvullers, het waren ook immorele dieven die hun macht gebruikten om in een vzw de financiën af te romen voor hun eigen portemonnee.
Maak aub niet de fout om te denken dat die 2 zijn gevallen omwille van het feit dat zij schnabbelden. Ze zijn enkel gevallen omdat je nu eenmaal NIET kunt uitleggen aan jan modaal dat een OCMW voorzitter + burgemeester geld stelen uit de zak van de armsten onder de armen.
Ik wil daar graag aan toevoegen dat er geen limiet staat op mijn walging tegenover een smerig pokkewijf als Onkelinx die nog probeerde om haar poulain een "eerbare exit" te bezorgen. Dat is zelfs geen normvervaging, maar maffieuze politiek tot de vierde macht.
|
ze zijn moeten opstappen omdat het uitgekomen is.
In De Standaard staat een hele reconstructie, hoe ze stelselmatig alle inzage hebben bemoeilijkt. Walgelijk is een te zacht woord...