Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2017, 19:35   #5
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Wat een feministisch geneuzel weeral ...

Een relatie moet gewoon geleid worden door de man, of de relatie gaat onder aan de irrationaliteit van de vrouw.
Dat is heel wat anders dan dat geleuter over gelijkwaardigheid.
Ondertussen heeft meneer wel een kind gestoken gedurende één van zijn 'kortstondige' relaties met een vrouw ...
Hij is dus niet alleen. Met dat soort praat kan je misschien scoren bij feministen, maar een gelukkige stabiele relatie zit er dan niet in.
Iedereen zijn ding zeker, maar hij mag ze hebben. Maar of zijn levenswijze een recept is voor meer geluk, dat durf ik ten stelligste betwijfelen.

Welke normale man kan er nu verdragen dat zijn geliefde ligt te konkelfoezen met een andere man? Feminsten geilen natuurlijk op dat soort types.

Ben je (gelukkig) getrouwd?
Heel wat gescheiden mensen vertelden me dat een mens anno 2017 wil, vaak totaal anders is dan 15 jaar later.
Veel mensen weten dat niet als ze aan een relatie beginnen. Waarschijnlijk is dat de reden waarom deze man een kind heeft.

Overigens worden een huwelijk en kinderen vaak opgedrongen door vrouwen naarmate een man zich langer in een relatie bevindt. Ik kan er van meespreken

We doen zoveel water bij de wijn, tot er alleen nog water zal zijn

Hans Teeuwen: De liefde

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 juni 2017 om 19:37.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden