Los bericht bekijken
Oud 25 december 2004, 12:43   #162
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
heeft gent maar 1 migranten buurt ... daarom dat het vlaams belang daar nog niet zo hoog scoort ... je zal in je buurt bekend staan als islamvriend daarom doen ze je niets ... buiten achter je rug je uit te lachen ... ik ben zelf al twee maal aangevallen door zo'n horde lievertjes zoals jij ze noemt ... het zal slechts een gevoel zijn zeker waarschijnlijk ben ik wat verzuurd door de meppen die ik mocht ontvangen
Ja hoor, ik sta bekend als een islamvriend. Hoho. Iedereen wilt mij aanraken.
Allemaal niks van waar, ik ben gewoon niet iemand zoals u en ik scheer niet elke immigrant over dezelfde kam. Mij achter hun rug uitlachen? Beetje zwakke redenering, want in tegenstelling tot u, zijn zij niet achterbaks en hypocriet. Ik ga elke week gaan xboxen op een islamvriend zijn kot. Het zou dom zijn moest hij mij daarna uitlachen, tenminste als ge een logisch nadenkt. In zoverre u dat lukt.
Omdat u is aangevallen wordt door een immigrant is elke immigrant slecht en krapuul. Erg doordachte redenering.
Dus stel nu dat ik u sla? Dan is elke vlaming slecht?
Want ik ben zelf ook al aangevallen geweest door echte vlamingen, die dat pleiten voor onafhankelijk Vlaanderen. Maar daarom scheer ik niet elke vlaming over dezelfde kam.
Probeer eens niet zo kortzichtig te zijn. En trek hier niet zo een stoere bek open over hoe slecht ze wel niet zijn, terwijl ge in het echt zelfs nog niet naar een migrant durft kijken.

En ik zeg niet dat elke migrant goed is, hoor je mij nooit zeggen. Maar hoor je mij zeggen dat elke vlaming goed is?

En ja, ik val u persoonlijk aan. Maar gij valt wel heel de immigranten-groep tegelijk aan. Is niet zo leuk he....

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden