Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2017, 15:27   #542
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
hij heeft spijt dat hij fouten heeft gemaakt maar ook spijt dat hij het niet heeft kunnen uitleggen.

schuldinzicht: 0.
Ik vrees dat het dieper zit, lees de wollige tsjevenpraat die Mayeur zijn ex-collega hier op bruzz.be durft uit haar botten slagen. Daar zakt je broek toch van af ? Straks gaat ze Mayeur nog heilig verklaren ook...
http://www.bruzz.be/nl/actua/lalieux...en-door-slecht
Begrijpt dat mens écht niet dat Mayeur geld dat diende voor daklozen te helpen overhevelde naar zijn eigen bankrekening, in samenwerking met zijn koeketiene die hetzelfde heeft gedaan ? Begrijpt zij werkelijk niet dat die 2 omgekeerde Robin Hood's zijn, die stelen van de armen om de rijken (in casu zichzelf) rijker te maken ?

Ik zie de toekomst heel zwart in, als ik al de vergoelijkende praat van Close, van coalitiepartner MR (Courtois) lees. Men gaat Mayeur afdoen als een 'incident de parcours' in plaats van hem af te maken als start van een trendbreuk. Hoe kun je nu ooit een hoofdstuk afsluiten en een nieuwe start maken als je de vroegere schuldigen op vergoelijkende manier naar de uitgang laat stappen terwijl je er begripvolle kushandjes naar werpt ?

Laatst gewijzigd door Pandareus : 30 juni 2017 om 15:31.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden