Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen
De morele macht van het Christendom en de katholieke kerk is sterk afgezwakt in onze contreiën, en maar goed... Ik zie dat eerder als positief en het geeft de mensen inderdaad meer vrijheid om zelf hun weg te zoeken...
Ik ken overtuigde Christenen die zich geen iota meer aantrekken van de praat van de gezagskerk...
De Islam is duidelijk een totaal ander geval en het voortdurend toegeven, door vooral de linkse kerk, aan hun eisen is voor mij een grote doorn in de ogen van de Westers maatschappij...
Ik zie de Islam als een groot gevaar voor de veiligheid en het welzijn van de hele wereld in de komende jaren...
En voor mij is het schuldig verzuim tav het gevaar van de Islam door de Westers leiders crimineel te noemen...
|
Ach, het zal ook niet lang duren of de pers/internet komt met schandalen binnen de islam. De imam die zich vergrijpt aan kinderen e.d. De poco media in het algemeen is de grootste schuldige in heel dit verhaal om hun kop in het zand te houden.