Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2017, 11:27   #3
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Hier zijn we weer. Je slaat je krant open en meteen zit je weer in het moslimcrapuul ondergedompeld! En dit terwijl sommigen meer moslima's met of zonder hoofddoekje erbij willen alsof die iets gaan oplossen! Die riskeren nog meer dan de anderen aangevallen te worden door de mannelijke superhelden! Maar bon, het is niet de schuld van de islam, ze zijn niet allemaal zo, we mogen ze niet allemaal op een hoop gooien enz enz enz
Wij hebben daar ook schuld aan en we moeten vééél begrip en geduld opbrengen! Er komt een nultoleratie... ooit.
Ondertussen mogen/moeten ze blijven binnenstormen van Europa.
Ik ken persoonlijk enkele moslims die ik erg leuke mensen vind, maar iemand moet me toch nog altijd eens uitleggen hoe ze als groep in hun geheel een verrijking betekenen voor onze maatschappij.
Ze zijn oververtegenwoordigd in de misdaadcijfers, een disproportioneel aantal onder hen heeft problemen met de scheiding van kerk en staat, gelooft niet in de gelijkheid van man en vrouw, heeft een hekel aan de holebi gemeenschap (niet zelden geuit met fysieke agressie), is antisemitisch en tot slot hebben ze bijna allemaal een stuitend gebrek aan respect voor dierenrechten.
Diverser maken ze onze maatschappij inderdaad wel, maar rijker?