Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2017, 00:07   #91
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dadeemelee vond mijn stukje hypothetisch schrijven ook al niet te verhapstukken.
Heb ik nu pas gelezen. Uitstekend verhaal:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Redelijk hypothetische vraag.
Hypothetisch antwoord.

We gaan er van uit dat ik een familievader ben in de contreien waar de vluchtelingen vandaan komen die op gammele bootjes naar Italië/Griekenland stappen.

Een dochter, die verkoop je. Dat de koper er maar geld in steekt om ze hoer te laten worden in't decadente westen. Bedankt voor de 3 geiten en de uitgespaarde bruidsschat.
Echtgenote, en we gaan een nieuw dochterke maken.

Dat een echtgenoot of de koper er moeite/middelen wil aan verspillen is zijn probleem.

Natuurlijk, da's het gemiddelde scenario.

Een tragisch verhaaltje, edoch even hypothetisch.
Als lokaal rijke en liefhebbende vader sponsor ik mijn oogappel en haar waardige echtgenoot om naar Europa te geraken en hun dromen te waar te maken.
Ik "weet" dat ze na een lange reis iets van zich laten horen en dat ik mijn kleinkinderen ooit zal zien.

Ik hoor niks meer van mijn geliefde dochter... Zucht.
Het probleem met jouw verhaal is dat het veel te diep graaft voor het bevattingsvermogen van de gemiddelde linkse deugkleuter. Die laatste wil alleen maar mensen uit het water vissen en zichzelf wijsmaken dat hij de wereld aan het redden is. En dat vooral aan iedereen laten zien:

Het drama dat aan dat opvissen vooraf ging, alsook het drama dat zich zal voltrekken in de weken, maanden en jaren na dat opvissen, alsook de explosieve groei van mensensmokkel die dit veroorzaakt - zijn zaken waar de linkse deugmens niet van wakker ligt, opgeslorpt als hij is in zijn eigen persoonlijk deugdrama.

Laatst gewijzigd door vanderzapig : 2 juli 2017 om 00:22.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden