Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2017, 10:07   #9
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Uit het artikel:

Zuhal Demir heeft een dubbele nationaliteit. Ze is Belgische maar ook Turkse, zonder daar ooit om gevraagd te hebben. ‘Na het referendum heb ik de procedure in gang gezet om afstand te doen van mijn Turkse nationaliteit.’ Maar dat blijkt niet zo eenvoudig. Demir heeft er een advocaat opgezet, die heeft een brief geschreven naar de Turkse ambassade. ‘Ik heb net hun antwoord ontvangen met daarin zo’n 40 tot 50 vragen of formaliteiten. Ik moet zelfs de geboorteakte van mijn grootouders opsturen. Zelfs als ik dat allemaal in orde krijg, beslist de Turkse staat of ik al dan niet Turks blijf. Dat is toch geen normale manier van werken.’

Wreed laat van Zuhal Demir om er werk van te maken om afstand te doen van haar dubbele nationaliteit.

Ik hoop dat velen haar voorbeeld volgen. Het zou ook onze politieke partijen ook sieren als ze hun leden steunen in hun strijd om afstand te doen van hun dubbele nationaliteit.

Nog een tip voor Zuhal Demir. Het is eenvoudiger om te verkassen naar Koerdistan en afstand te doen van haar Belgische nationaliteit.

Ik wens haar een goede afreis !

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 3 juli 2017 om 10:08.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden