Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2017, 09:14   #3148
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
1.Natuurlijk was Rusland op de hoogte van hetgeen kon gebeuren. Rusland heeft in WO2 en meer recenter de Tjernobylramp (vrijwilligers die hun leven lieten om ramp te mijden) laten zien dat opofferen van hun pionnen geen enkel bezwaar is. Als Rusland preventief het vliegtuig uit de lucht hadden geschoten dan hadden ze geen poot om op te staan en hebben dus daarom van deze optie afgezien.
Wacht, je denkt dat de Russen preventief elk Turks toestel (op Turks grondgebied) zouden moeten neerschieten?

Ik heb het hier over het neerhalen die Turkse F-16 n�* dat die de Rus heeft beschoten. Nu wisten ze niet wat er gebeurde en was de vogel al gaan vliegen.

Citaat:
2. Daar ben ik er een van. Liever een blonde gek die een fake deal met de Saudiërs afsluit dan een mevrouw die met Soennitische tirannen van het M.O. om tafel gaat en zich de slogan "friends of Syria" aanmeet. De moslimsbroeders geen haar in de weg legt, etc. Om maar te zwijgen om mogeljk een directe confrontatie met Rusland aan te gaan.

Nu is de aandacht verlegt naar Noord Korea. Wapenindustrie hun zin, MSM hun zin; beter dunkt me dan de Hillary optie.
Je hebt nu iemand die steeds minder populair wordt wegens een falende binnenlandse én buitenlandse agenda. De Noord-Koreanen en Chinezen lachen uw blonde gek publiek uit. Hij heeft echter wel gemerkt dat hij zijn populariteit gemakkelijk een boost kan geven door militaire gerommel. Denkt u echt dat dat een veiliger situatie is dan een Clinton die tenminste het hoofdje koel kan houden?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden