Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2017, 17:13   #293
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
En dan, dat is niets meer dan normaal te noemen. Blijkbaar ben jij zo iemand die enkel met azijn overleeft en zich gelukkig voelt wanneer ze alles met de grond gelijk kan maken.

Welke mensen zijn nu zo dom om de positieve zaken te verdedigen en zich de vernieling in te praten?

En wat dacht je? Dat Wallonië de enige streek is die zichzelf positief in de kijker wilt plaatsen?

Jij woont gewoon niet in Wallonië. Je bent gewoon een typetje.

Daar gaat het om niks, uw posts blijven zo leeg en inhoudsloos als de hersenen van een voetbalsupporter.
Ik ben geen voetbalsupporter, ik ben zelfs geen supporter van om het even wat... Ik heb geen luchtbalonnetjes nodig om de realiteit zoveel mogelijk te vergeten en/of verschoond uitgestald te krijgen...

Maar als jouw hersenen de waarheid niet aankunnen, want ze passen niet in jouw gemanipuleerd wereldbeeld... Hewel dan is dat een probleem voor jezelf..

En weet je; er zijn hier heel veel draden die mij geen snars interesseren; hewel die laat ik links liggen...
En er zijn hier evenveel draden die mij wel interesseren maar waar mensen praten over dingen die mij niet interesseren... Hewel ik laat die links liggen...

Maar ik verdoe mijn tijd niet met iemand waarvan ik denk dat hij niets te vertellen heeft...

Of moet ik daaruit opmaken dat jijzelf massochistisch bent ingesteld???

Laatst gewijzigd door marie daenen : 4 juli 2017 om 17:14.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden